Dodatkowo porównanie do tego mojego wykresu jest nie trafione, bo ja mierzyłem auto tuż po zainstalowaniu tej hamowni u Mastersa. Krzysiek jeszcze nie do końca ją ogarniał i przy ok 10 pomiarach do 6000 tys (odcinka jak się przednie koła nie kręcą) różnice w mocy były rzędu 15 KM a to bardzo dużo. Mateushowy pomiar (35x KM ) też jest moim zdaniem nierealny.
Ciekawy jestem ile ten Vpowr Racing zmieni wynik... stawiam na max 3-4 KM wyżej ale to w granicach błędu pomiaru się mieści.
Jeszcze zupełnie inna sprawą jest to, że może ta hamownia rzeczywiście zaniża, to wtedy może ja bym miał te upragnione 500+

Zrób też tak jak Os_ mówi i załatw sobie pomiar hamownią na koło i porównaj przebieg krzywych.
Podsumowując rozumiem Twoje rozczarowanie, ale sam też zrozumiałem, że nie ważne ile auto ma KM a jak jeździ. Jak się z tym pogodzisz to Ci ulży
